Destek: 425 425 2 | Whatsapp: LABMOB
Bir Sayfa Seçin

Siparis Edilen Hizmet Tipi Degistirme ve İade

LABMOB dan sipariş edilen bir hizmet içeriğindeki gibi raporlanmaması veya yerine getirilmemesi durumunda, iyi niyet koşullarının geçerli olmaması kaydıyla, hizmet ile ilgili düzeltme talepleri yerine getirilir.
LABMOB müşterilerinin güvenle hizmet alımını sağlamak amacı ile verdiği tüm hizmetlerde süreç raporlaması yapmaktadır. Bu süreç ara raporlaması hizmetin tamamlanmasından sonra yapılacak ana raporlamanın eki mahiyetinde olup, bunun için ek bir ücret talep edilmemektedir.
Temel kural olarak aldığınız hizmet raporlamasının size teslim tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde firmamızın düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.

Yeni Hizmet Siparisin İptali

LABMOB’ dan verdiğiniz hizmet siparişinizi iptal etmek istediğinizde Labmob İletişim Sayfası mesaj göndererek veya 0232 425 425 2 nolu hattan iptal sebebinizi belirtiniz (Yanlış sipariş geçilmesi, hizmet veya ödeme tipi değişikliği vb. gibi durumlarda) Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için hizmet siparişinizin planlanma sürecine girmemiş olmasi gerekmektedir. Bu sürece giren, verdiğiniz siparişler için yukarıda belirtilen şartların gerçekleşmesi gerekmektedir.

Ödeme İadesi

İptal / İade ettiğiniz siparişlerinizin iadesi onaylandıktan sonra 10 gün içerisinde para iadesi yapılmaktadır. Kredi kartıyla verilen siparişlerde, kartınızdan çekilen tutar iptal edilmekte ve aynen iade olmaktadır. Havale veya EFT ile vermiş olduğunuz siparişlerinizin iadesi belirteceğiniz banka hesap bilgilerine göre iade edilecektir.